Android qurilmalar uchun Zarnews.uz mobil ilovasi. Yuklab olish x

Saraton hujayralarini nima yenga oladi?

Isroillik shifokorlar ushbu ma’lumot bilan bo‘lishishni tavsiya qilmoqda. Shundagina insonlar hayoti saqlab qolinadi:

- Qaynoq limonli suv iste’mol qilish saraton xastaligining oldini oladi. Faqat shakar qo‘shmasdan! Qaynoq limonli suvning foydali ta’siri sovuq limonli suvdan ko‘proq.

- Qaynoq limonli suv sog‘liqni saqlashga va umrni uzaytirishga yordam beradi.

- Qaynoq limonli suv saraton hujayralarini nobud qiladi.

- Qaynoq suvni 2-3 bo‘lak kesilgan limon bilan aralashtiring va uni har kuni ichishga odatlaning.

- Sovuq limonli suv tarkibida faqatgina vitamin S moddasi mavjud. U saratonning oldini olmaydi.

O‘tkazilgan tibbiy tahlillar natijasida qaynoq limonli suvning foydali xususiyatlari o‘z tasdig‘ini topdi. Limonli damlama nafaqat saraton hujayralarini yo‘q qiladi, balki sog‘lom hujayralarga ham o‘zining foydali ta’sirini ko‘rsatadi.

Limon kislotasi va limon sharbati tarkibidagi polifenol moddasi yuqori qon bosimini tushiradi, ingichka qon tomirlardagi tromblarni yo‘q qiladi, qon aylanishini yaxshilaydi va yurak qon tomirlarida hosil bo‘ladigan tromblarning oldini olishga yordam beradi.

Yodda saqlang!

  1. Kechki taomni juda kech iste’mol qilish odati oshqozon saratoni xastaligi rivojlanishi xavfini oshiradi.
  2. Hech qachon bir haftada 4 donadan ortiq tuxum ite’mol qilmang.
  3. Tez-tez yog‘li tovuq oyoqlarini iste’mol qilish oshqozon saratoni xastaligiga sabab bo‘lishi mumkin.
  4. Mevalarni ovqatlanib bo‘lgandan so‘ng iste’mol qilmang. Ularni ovqatlanishdan oldin iste’mol qilish tavsiya etiladi.
  5. Hayz kunlari achchiq choy yoki qahva ichmang.
  6. Soya sutini kamroq iste’mol qiling. Soya sutini shakar va tuxum aralashtirmasdan iste’mol qilgan ma’qul.
  7. Och qoringa pomidor iste’mol qilmang.
  8. O‘t pufagi toshlari hosil bo‘lishining oldini olish uchun har kuni ertalab 200 millilitr qaynatilgan suv iching.
  9. Uxlashdan kamida 3 soat oldin taom tanovul qiling.
  10. Shirin gazlangan ichimliklarni kamroq iching. Ular hech qanday oziqlantiruvchi hususiyatga ega emas. Ammo qandli diabet xastaligiga va qon bosimini oshishiga sabab bo‘lishi mumkin.
  11. Nonni issiq holda iste’mol qilmang.
  12. Mobil telefoningizni yoki boshqa uskunalarni o‘zingizga yaqin bo‘lgan joyga quvvatlanishga qo‘ymang.
  13. Qovuq peshob yo‘li saratonining oldini olish uchun har kuni 2 litr suv iching.
  14. Ko‘proq kunduzi suv iching.
  15. Bir kunda ikki chashkadan ortiq qahva ichmang, bu uyqusizlikka va oshqozon kasalliklariga sabab bo‘lishi mumkin.
  16. Yog‘li taomlarni kamroq iste’mol qiling. Yog‘li taomni oshqozon hazm qilishi uchun 5-7 soat vaqt kerak bo‘ladi.
  17. Kechki soat 17:00 dan so‘ng ovqatlanmaslikka harakat qiling.
  18. Sizni sog‘lom va baxtli bo‘lishingizga yordam bera oladigan olti xil mahsulot: banan, greypfrut, bug‘doy undan (qora un) pishirilgan non, ismaloq ko‘kati, oshqovoq, shaftoli.
  19. Sutkasiga 8 soatdan kam uxlash miya faoliyatiga salbiy ta’sir ko‘rsatadi. Tushlik vaqtidagi qisqa muddatli uyqu tetik va bardam bo‘lishingizga yordam beradi, shuningdek, yoshligingizni uzaytiradi.

Bekzod MUSURMONOV tayyorladi.